Pagina's

vrijdag 11 juli 2014

Lege dagen

Meestal spring ik een gat in de lucht als ik eindelijk eens een vrije dag heb. Dan heb altijd honderdduizend dingen op mijn lijstje staan die ik graag wil doen. Maar gek genoeg krijg ik in de vakantie (wanneer ik ├ęcht verlost ben van school) altijd een beetje het gevoel van doelloosheid. Dus wat ga ik doen om een einde te maken aan dit 'lege' gevoel? Ik denk dat elke dag op tijd opstaan al een goed begin is. En dan een plan maken met een dagindeling. Deze vakantie wil ik naar plekken doen, en veel afspreken. Dingen doen waar ik dus normaal gesproken nooit tijd voor heb. Misschien moet ik gewoon een lijstje maken met alvast de grote richtlijnen van mijn vakantie..

In ieder geval heb ik vandaag de Bonus features van die Disney film van gisteravond bekeken. Altijd leuk natuurlijk :) En ik heb twee taarten gebakken, want morgen vier ik mijn verjaardag! Mijn eigen recept is altijd een appeltaartmix als bodem, vervolgens banketbakkersroom erboven op, en als topping deze keer aardbeien. 's Avonds ook nog een beetje gewerkt, en morgenochtend moet ik weer om 8 uur beginnen. Beetje vervelend dat het dan tot 4 uur 's middags is, want dat is precies wanneer de gasten komen. Maargoed, dat was het beste aanbod wat ik kreeg om te ruilen. Ik heb zin om nu nog een film in bed te kijken, maar ik weet zeker dat ik daar morgenochtend spijt van ga krijgen. Hmm.. dilemma :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen