Pagina's

maandag 14 juli 2014

Het gesprek

Vandaag nog met J. en A. gezellig op een grasveldje gelegen. Altijd gezellig met hun gezelschap en dan voel ik me gelijk een stuk minder eenzaam. Maar toen werd ik plotseling gebeld dat ik was ingeroosterd voor werk! Ai, had ik niet op gerekend. Dus ik heb net een hele pizza naar binnen gewerkt toen ik thuis kwam. Ik had zulke honger.

En o god daar hadden we het weer hoor. Het gesprek. Altijd weer een genĂ¢nte ervaring als je zo met je moeder aan de eettafel zit. Dat je voorzichtig moet zijn, en dat je de baas bent over je eigen lijf en blablabla. Nou ik ben nog niet eens bij de zoen-fase belandt, dus voor het zover is dat er wat gebeurd, zal nog wel even duren. En er is niemand die in mij geĂ¯nteresseerd is :(


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen