Pagina's

dinsdag 8 juli 2014

Gereageerd

Phew.. Nou ik heb dus net 'interactie' gehad met R. Online dan, maargoed het is wat. Ik moet wat moediger worden, en wat meer durven. Angst neemt nog teveel controle over me. Als je er over nadenkt, is angst alleen een reactie binnen je hersenen. Het is alleen maar tussen je oren dus. Kracht en moed zijn twee dingen waar ik naar moet streven. Niet alleen bij R. , maar in het algemeen moet ik wat tougher worden. Ik moet zelf de controle over mijn leven nemen, en invloed uitoefenen over datgene waar ik invloed op heb. Zo, dat klinkt haast als levo met het 'cruciale onderscheid' :). Over levo gesproken, ik ga uiteindelijk toch mee naar TaizĂ©! Weer een supergroot pluspunt voor komende zomer. Ik moet er zelf wat van maken met al deze vrijheid, dus neem ik het er maar volop van!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen