Pagina's

dinsdag 8 juli 2014

Dus

Eindelijk is toetsweek voorbij. Ik ben over en kan weer een beetje ademhalen volgens mij. Toch heb ik het gevoel dat ik nog achter allerlei dingen aan moet. Nu ik werk bij de Albert Heijn wordt ik de hele tijd ingepland op onhandige dagen, en daar moet ik weer allerlei dingen voor regelen. Een beetje vervelend, maar kennelijk hoort dat er nou eenmaal bij. Gisteren hebben we met sportdag gebeachvolleybalt. Dat was eigenlijk nog best wel leuk, zo in de zon met vriendinnen. Daarna ben ik nog met J. naar het strandje geweest, omdat het zulk mooi weer was. Ik wist eigenlijk wel dat R. er ook zou zijn, waardoor ik me stiekem wel iets meer verheugde op het strandmiddagje. Maar goed, zoals altijd bleef het bij een afstandje, waarbij we toch nooit met elkaar praten. Toch maakt mijn maag, heel cliché, altijd even een sprongetje bij het zien van hem. Nog meer vriendinnen kwamen J. en mij vergezellen, en 's avonds hebben we, totaal onverwachts voor mij, gezellig pannenkoeken gebakken. Net heb ik eventjes op school mijn toetsen doorgekeken, waar wat pijnlijke onvoldoendes tussen zitten, maargoed ik ben over dus ik moet gewoon blij zijn. Hopelijk met mijn herkansing deze donderdag kan ik nog wat goedmaken. Ik heb net trouwens met een bonzend hart R. een berichtje gestuurd of hij iets wil sturen over wiskunde. Als ik hem zie, val ik gelijk helemaal stil en kan ik geen woord meer uit mijn keel persen. Maar ik had net een quote gelezen over dat angst je tegenhoudt van alles dat je wilt bereiken. Dus ik dacht, hoppa gewoon doen. En als ik er nu zo over nadenk heb ik nooit echt contact met hem gemaakt, maar hopelijk reageert hij. En anders heb ik me die blikken helaas ingebeeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen